Alex Villalba e Loli Piñeiro ganan o Duatlon de Valdepares 2018 no Concello de El Franco (Asturias). Títulos ademáis para Pedro Moirón, Ian Méndez, Henar Méndez e Cristian Piñeiro en menores.!!!

RESULTADOS:

Prebenxamín:

1º- Pedro Moirón. 3º- Javi Ferreiro.

Benxamín Feminino:

1ª- Henar Méndez. 2ª- Emma García

Benxamín Masculino:

2º- Luís Berdeal. 3º- Roi De La Plaza

Alevín Masculino:

1º- Ian Méndez

Infantil Masculino:

3º- Samuel Debasa

Xuvenil Masculino:

1º- Cristian Piñeiro

Sénior Masculino:

1º- Alex Villalba. 4º- Juan Luís Méndez

Sénior Feminino:

1ª- Loli Piñeiro

Veterano Masculino:

3º- Rubén García

Ainara Rguez. disfrutou dunha nova experiencia no Cto. de España de Pista Cuberta en Sabadell. 11ª de España en 600 lisos!!! Agora a pensar xa na pista ó aire libre onde nos representará en Castellón!!!

Ana Vallines imponse na XXVIII Carreira Pedestre de San Xosé en As Pontes na Categoría Cadete!!!